Vriend worden

Jong Havenvereniging heeft uw steun nodig!

Jong Havenvereniging biedt, met zo'n 600 leden en even zoveel verschillende werkgevers, toegang tot het jonge Rotterdamse havennetwerk. Kennis maken en kennis delen is het devies. Om dat te realiseren organiseren we meer dan twaalf evenementen per jaar. Wij bouwen aan een stevig, inhoudelijk netwerk én willen dat netwerk inzetten om jongeren bij de haven te betrekken. Boeien, binden en behouden voor de Rotterdamse haven, dat is ons streven. Om ieder jaar een succesvol programma neer te zetten, kan Jong Havenvereniging niet zonder sponsors.

Waarom Jong Havenvereniging sponsoren?

• Maak gebruik van ons jonge netwerk en vind uw talent!
  • Maak gebruik van ons uitgebreide maritieme netwerk (RTM Portparty > 2500 personen)
  • Stimuleer het ‘Young Boys (and Girls) Network’
  • Verbind uw naam aan enthousiaste jonge events
  • Help ons dé fanclub van de haven te blijven en te verbeteren

Wat zijn de mogelijkheden?
Om het sponsoren van Jong Havenvereniging zo aantrekkelijk mogelijk te maken, zijn er sponsorpakketten samengesteld: het ‘Vriend van’ Pakket, het Sponsor Pakket en het Hoofdsponsor Pakket. Het is al mogelijk om te sponsoren vanaf € 200,= per kwartaal. Bij ieder pakket staat hier iets tegenover, onder andere exposure voor uw bedrijf middels onze website, banners tijdens events en logovermelding onder alle mailings naar leden. Elk pakket kent zijn eigen mogelijkheden en prijs. Hierover informeert het bestuur van Jong Havenvereniging u graag nader.

Maar er kan nog meer…
Heeft u meer interesse om één specifiek evenement te sponsoren? Te denken valt aan RTM Port Party, Mainport Meewerkdagen en Jong Haventalent. Dat kan! En ook voor (ludieke) sponsorideeën staat Jong Havenvereniging open en komen wij graag samen tot een mooi resultaat

Contact

Heeft u interesse om Jong Havenvereniging te sponsoren of wilt u meer informatie over de mogelijkheden? Mail ons!