Waarom lid worden?

Heb jij hart voor de haven, ben je jonger dan 35 jaar en wil je contact leggen met andere young professionals die net als jij betrokken zijn bij de haven? Schrijf je dan in en word lid van Jong Havenvereniging! Inschrijven kan via het inschrijfformulier. Vervolgens ontvang je per e-mail de bevestiging dat je je lid van Jong Havenvereniging mag noemen. Overigens verloopt alle communicatie van Jong Havenvereniging via e-mail.

Wat kost het lidmaatschap?
Het lidmaatschap van Jong Havenvereniging bedraagt € 25,= per jaar. Als lid kun je deelnemen aan alle activiteiten van Jong Havenvereniging en ‘onze moeder’ Havenvereniging Rotterdam.

Je bent 35, maar het voelt niet zo...?
Ook als je je jonger voelt dan je paspoort zegt, ben je van harte welkom bij de activiteiten van Jong Havenvereniging. Schrijf je, met vermelding van je ware leeftijd, in als lid van Jong Havenvereniging. Op deze manier kunnen wij je op de hoogte houden van alles wat Jong Havenvereniging organiseert.